Ladataan Tapahtumat

Vapepa-foorumi 23.-24.11.2019

Vapepa foorumi järjestetään 23.-24.11.Tampereella Poliisiammattikorkeakoulun tiloissa.

Osallistumismaksut vapaaehtoisille sisältäen ohjelman, ruoat ja mahd. majoituksen):  • lauantai – sunnuntai  60 e (sis. yöpyminen; 2 hh jaettu huone/solu) • perjantai – sunnuntai 100 e (sis. 2 yöpymistä) • lauantai – sunnuntai  40 e (ei yöpymisiä) • vain lauantai  30 e (ei yöpymisiä) Keskustoimikunnan jäsenten, Maakuntatoimikuntien puheenjohtajiston sekä kutsuttujen huomionosoitusten saajien osallistumismaksut hoidetaan koordinaation toimesta.

Ilmoittautumiset 5.11.2017 mennessä: https://www.lyyti.in/vapepafoorumi   Huom! Varaamme oikeuden tarvittaessa rajata osallistumisia, koska majoitus- ja osallistumismäärille eri ohjelmiin on kiintiöt.

OHJELMA

Perjantai 22.11.

(klo 10-17 Valmiuspäällikkökokous) klo 17- Majoittautuminen

Lauantai 23.11.

(Klo 9-12 Valmiuspäällikkökokous) Klo 10-11:30   Tutustuminen Kalkun logistiikkakeskukseen (max. 25 hlö) klo 10-  Ilmoittautuminen ja majoittautuminen Klo 12-13   Lounas Klo 13-15  Työpajat kiinnostuksen mukaan:  Koulutusuudistus, Toimintalinjaus, OHTO, Poliisimuseo… klo 15  Kahvit Klo 15:30-17   Seminaari  Klo 18-20   Illallinen ja huomionosoitusten jako

Sunnuntai 24.11.

klo 8-9   Aamiainen Klo 9-11:30  Työpajat kiinnostuksen mukaan Klo 9-11:30  Maakuntien puheenjohtajien kokous  Klo 11:30 Päätös, lounas ja kotiinlähtö

TERVETULOA !

Lisätietoja: Arsi Veikkolainen, arsi.veikkolainen@redcross.fi

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdityksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.