Ladataan Tapahtumat

Suomen pelastuskoiraliitto järjestää harjoituksen yhteistyössä Keski-Suomen pelastuskoirien ja MPK:n kanssa ITÄ-alueen pelastuskoirakoille.
Harjoitus on käytäntö painotteinen ja keskittyy tavanomaisiin Vapepa-tehtäviin.

Kohderyhmä:

Hälytysryhmän koirakot ja liki hälytysryhmässä olevat koirakot, jotka hallitsevat riittävät taidot sovellettuihin harjoituksiin.
Harjoitus tehdään yhteistyössä MPK:n kanssa. Ilmoittautuminen https://www.mpk.fi/Koulutuskalenteri/Tutustu-tarkemmin/id/96465
Suomen pelastuskoiraliitto vastaa harjoituksen kustannuksista. Erillisiä matkakorvauksia ei makseta.

Ilmoittautuminen:
Kurssille ilmoittaudutaan henkilökohtaisesti MPK:n sivuston kautta https://www.mpk.fi/Koulutuskalenteri/Tutustu-tarkemmin/id/96465. Leirillä on 16 koirakko paikkaa. Paikkoja on varattu kaksi paikkaa / yhdistys. Yhdistyksiltä toivotaan puolto järjestystä sähköpostitse mikko@koljander.fi. Jos paikkoja jää täyttämättä paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy 15.10.2018.

Lisätietoja:
KesPek/Mikko Koljander
mikko@koljander.fi

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdityksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.