Ladataan Tapahtumat
Oletko kiinnostunut pelastuskoiratoiminnasta? Oulun Seudun Etsintäkoirat OSE ry järjestää seuraavan perehdytyskurssin sunnuntaina 1.7.2018.

Ilmoittaudu tilaisuuteen sähköpostilla osoitteeseen jaana.pikkupeura(at)fimnet.fi 31.5.2018 mennessä. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä myös hieman itsestäsi ja koirastasi, sekä miksi pelastuskoiratoiminta kiinnostaa sinua. Ilmoita myös mahdolliset ruoka-aineallergiat ja erityisruokavaliot kahvitarjoilun vuoksi. Tilaisuuden tarkempi paikka ja ajankohta kerrotaan myöhemmin ilmoittautuneille, mutta tilaisuuteen pitää varata koko päivä.

Tervetuloa mukaan tutustumaan pelastuskoiratoimintaan!

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdityksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.