Ladataan Tapahtumat
Tämä tapahtuma on mennyt.

Kurssi on tarkoitettu aloitteleville koirakoille. Kurssilla käydään läpi pelastuskoirahaun alkeet ja harjoitellaan asioita koirakoiden omista lähtökohdista. Kurssille ovat etusijalla Pelastuskoiratoiminnan perehdytysiltaan (10.4.2018) osallistuneet ja ne, jotka ovat kiinnostuneet säännöllisestä ja tavoitteellisesta harrastamisesta pelastuskoiralajeissa.

Kurssi kokoontuu viisi kertaa 17.5., 22.5., 24.5., 29.5. ja 31.5. tiistaisin ja torstaisin klo 18-20. Kurssille otetaan mukaan kurssin ohjaajan valitsemat viisi koirakkoa. Kurssi pidetään Rovaniemen alueen maastoissa ja tarkemmat paikat ilmoitetaan myöhemmin.

Ilmoittautumiset 10.5.2018 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro itsestäsi, aiemmasta harrastustaustastasi, koirastasi ja tavoitteistasi. Ilmoittautumiset ja lisätietoja: Helena Hanni, noppishenna (at) gmail.com, 040 577 0119.

Kurssi edellyttää Rovaniemen palveluskoirakerhon jäsenyyttä. Kurssin hinta on 20,00 €. Jäsenmaksu on 25,00 € / vuosi ja liittymismaksu on 10,00 €. Kurssin jälkeen on mahdollista hakea jaoston jäsenyyttä. Jaostomaksu on 15,00 € vuonna 2018.

Tarkemmat maksuohjeet ja harjoituspaikat lähetetään kurssille hyväksytyille.

Tervetuloa mukaan!

Kaikki jäsenyhdistysten tapahtumat samassa kalenterissa

Jäsenyhdistyksiä pyydetään lähettämään tiedot omista tapahtumistaan osoitteeseen spekl@pelastuskoiraliitto.fi, jotta ne voidaan lisätä liiton tapahtumakalenteriin.

Tapahtuman tiedoista tulee käydä ilmi

• tapahtuman nimi,
  • kuvaus tapahtumasta sekä tarvittavat yhteystiedot ilmoittautumista tai lisätietoja varten,
  • aika sekä mahdollinen kellonaika,
  • järjestävän yhdistyksen/tahon nimi,
  • tapahtumapaikka ja
  • tapahtuman www-osoite, jos sellainen on.

Liitto pyytää yhdistyksiä ilmoittamaan tapahtumiaan kalenteriin riippumatta siitä onko tapahtuma kaikille avoin. Mikäli tapahtuma on vain rajatulle yleisölle (esim. järjestävän yhdityksen jäsenille), osallistumisoikeudesta tulee mainita tapahtuman tiedoissa.