Yhteystiedot‎ > ‎

Sähköpostilista

Keskustelufoorumi

Sähköpostilistan kautta jaetaan tiedotteita liiton ja jäsenyhdistysten järjestämistä tapahtumista, kokeista, koulutuksista jne. ja keskustellaan pelastus- ja etsintäkoiran koulutukseen ja pelastuskoiratoimintaan liittyvistä asioista.

Kaikki pelastuskoiraliiton jäsenyhdistysten jäsenet ovat tervetulleita listalle!

Listalle liitytään joko

1. tämän linkin kautta: http://groups.yahoo.com/group/pelastuskoira/
    (liittyminen sähköpostilistalle, mahdollisuus lukea vanhoja viestejä ja yahoolle talletettuja tiedostoja) tai

2. lähettämällä tyhjä sähköpostiviesti osoitteeseen: pelastuskoira-subscribe@yahoogroups.com ja vastaamalla sähköpostilaatikkoon tulleeseen viestiin (pelkkä liittyminen sähköpostilistalle, sähköpostilista ei välitä liitetiedostoja)