Pelastuslaitosten ja pelastuskoirayhdistysten yhteyshenkilö

lähettänyt Mika Soininen 10.11.2014 klo 1.13   [ 11.11.2014 klo 1.39 päivitetty ]

Pelastuslaitosten ja pelastuskoirayhdistysten yhteyshenkilö

Pelastuslaitokset ovat esittäneet toiveen , että pelastuskoirayhdistysten yhteyshenkilöksi nimetään yksi henkilö (ja tälle varahenkilö), joka toimii linkkinä kaikkiin alueen pelastuskoirakoulutusta antaviin yhdistyksiin liitosta riippumatta.

Pyydämme yhdistyksiä yhteistoiminnassa nimeämään pelastuslaitosten alueille pelastustoimen tehtäviin liittyvän peto-yhteyshenkilön ja tälle varahenkilön. Peto-yhteyshenkilön henkilön tehtävinä on:
  • Toimia yhteyslinkkinä pelastuslaitoksen ja kaikkien alueen koirayhdistysten välillä (liitosta riippumatta)
  • Koordinoida alueen pelastustoimen tehtäviin liittyvää koulutusta yhteistoiminnassa pelastuslaitoksen kanssa
Pyydämme toimittamaan yhdistyksiin lähetetyn listan peto-yhteyshenkilöistä sekä heidän varahenkilöistään yhteystietoineen osoitteisiin spekl@pelastuskoiraliitto.fi ja katja.laitila@palveluskoiraliitto.fi 15.1.2015 mennessä. Jakelemme listan sen jälkeen pelastuslaitosten koiratoiminnan yhteyshenkilöille.

Listaan pyydetään myös merkitsemään kaikki yhdistykset, joiden koordinaattorina yhteyshenkilöt toimivat.

Vastaava lista pelastuslaitosten koiratoiminnan yhteyshenkilöistä on tämän sähköpostin liitteenä

Vastaan mielelläni aiheeseen liittyviin kysymyksiin jos niitä ilmenee koirayhdistysten taholta.

Ystävällisin terveisin,
Johanna Franzén
Yliopettaja, SM / Head Instructor, MMSc

Lisätiedot liitot:

Palveluskoiraliitto: Katja Laitila katja.laitila@palveluskoiraliitto.fi Pelastuskoiraliitto: Mika Soininen mika.soininen@pelastuskoiraliitto.fi