Pelastuskoiratoiminnan koulutuksen kehittämishankkeen seminaari vapaaehtoistoimijoille 4.-5.4.2014 Kuopiossa

lähettänyt Mika Soininen 19.12.2013 klo 0.41   [ 12.2.2014 klo 4.21 päivitetty ]
PELASTUSKOIRATOIMINNAN KOULUTUKSEN KEHITTÄMISHANKKEEN SEMINAARI VAPAAEHTOISTOIMIJOILLE 4.-5.4.2014,

paikka: Pelastusopisto, Hulkontie 83, Kuopio
aika: 4.4.2014 klo 12.00-16.00, 5.4 klo 08.00-16.00

Seminaarin järjestää Pelastusopisto.
Seminaarin kohderyhmänä ovat liittojen edustajat, pelastuskoirayhdistysten edustajat, pelastuskoiravastaavat ja pelastuskoiraryhmänjohtajat (/vastaavat). Seminaariin ovat tervetulleita myös pelastuslaitosten edustajat.

Seminaarin tavoitteena on käsitellä pelastustoimen alueellisia tarpeita normaali- ja poikkeusolojen pelastustoimintaan osallistuville pelastuskoirakoille ja –ryhmille sekä ryhmien osaamisvaatimuksia. Seminaarissa vapaaehtoisten on mahdollista kuulla viranomaisten ajatuksia teemasta ja tuoda esiin omia näkemyksiään. Seminaari sisältää mm. aiheeseen liittyvää workshop-/ryhmätyöskentelyä.

Seminaari liittyy Pelastusopiston PeKo hankkeeseen, josta erillinen tiedote liitteenä.

Osallistujille lähetetään tarkempi ohjelma sähköpostitse lähempänä seminaaria.

Seminaari sekä ruokailu ja majoitus Pelastusopistolla ovat maksuttomia. Lähettävät yhdistykset vastaavat osallistujiensa muista kuluista. Majoituspaikkoja on rajoitetusti. Majoitukseen ei ole mahdollista ottaa koiria.

Ċ
Mika Soininen,