Pelastuskoira-lehteen haetaan toimittajaa

lähettänyt Mika Soininen 3.8.2015 klo 1.41   [ 3.8.2015 klo 2.00 päivitetty ]

Suomen Pelastuskoiraliitto ry (SPeKL) on lähes tuhannen jäsenen pelastusalan vapaaehtoisjärjestö, joka toimii pelastuskoiratoimintaa harrastavien yhdistysten keskusjärjestönä. Pelastuskoiraliitto kehittää pelastuskoiratyötä yhdessä poliisin, palo- ja pelastusviranomaisten sekä muiden pelastusalan järjestöjen kanssa.

Suomen Pelastuskoiraliitto ry etsii  uudelle verkkolehdellensä

TOIMITTAJAA

Pelastuskoira-lehti tulee ilmestymään nettilehtenä 3-4 kertaa vuodessa.

Lehti tulee olemaan asiantuntijuutta korostava, laadukas ja erilaisia näkökulmia tarjoava. Lehden budjetti päätetään vuosittain Suomen Pelastuskoiraliitto ry:n vuosikokouksessa.

Toimittajana tehtäväsi on

- koordinoida lehden tekoa, jotta se ilmestyy sovitussa aikataulussa

- tuottaa itse 1-2 juttua/lehti

- hankkia ja toimittaa 4-6 juttua/lehti huolehtien myös siitä, että jutuissa on tarvittavat

kuvat

- tuottaa referaatteja, infon omaisia tekstejä ja nostoja

- tehdä yhteistyötä tuotannon kanssa lehden sujuvan valmistumisen varmistamiseksi

- hyväksyttää lopullisen sisällön lehden toimituskunnalla ennen juttujen siirtämistä tuotantoon

Tehtävässä vaaditaan kokemusta toimittajan työstä.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja tarjouksineen on toimitettava 31.8.2015 mennessä sähköpostitse Jenni Leivolle, Martti Koposelle ja Mika Soiniselle (etunimi.sukunimi@pelastuskoiraliitto.fi)

Toimituskunta tekee valinnat hakijoista Suomen Pelastuskoiraliitto ry:n budjetin mukaisesti. Toimittajan laskutuksen tulee tapahtua yrityksen tai toiminimen kautta. Matkakustannukset korvataan halvimman julkisen kulkuvälineen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa Mika Soininen, puh. 044 768 1004 tai sähköposti mika.soininen@pelastuskoiraliitto.fi.

Jutun kuva: Juha Lehtikangas